Wednesday, August 10, 2011

Cabaran #2 [iPad MySuperKids]: PENCARIAN DUIT DI BULAN RAMADHAN

Salam semua,

Ini adalah nukilan terakhir aku buat cabaran kali ini. Tambahan pula, hari ni memang hari terakhir peserta perlu hantar penyertaan.

Oleh kerana pihak penganjur dah bagi tema DUIT, RAMADHAN atau kedua-duanya, aku terpanggil untuk nukilkan penyertaan tyerakhir ini dengan menggabungkan kedua-duanya sekali.

Seperti cabaran terdahulu, kali ni aku nak promote pulak business venture ke-2 aku.



Tadaaaa.....

Aku jadi Rakan Niaga Tanpa Modal dengan pembekal tudung di Perlis. Aku promote di Facebook dan dapat komisyen dari hasil jualan tudung-tudung ni. Setakat ni ada album Dhia Raisya, Dhia Plain, Raisya Curly Twist, Raisya Curly dan Plain Curly. Ada lagi kalau tak silap tapi kekangan masa mendesak aku segera menyudahkan nukilan ini.

Setakat ini, jualan masih diperingkat merangkak kerana baru lagi aku menyertai program RN ni. Harapanku, jualan akan meningkat supaya aku boleh shopping baju raya anak-anak dengan hasil komisyen tu nanti, insya ALLAH.

Kalau ada yang ingin meninjau, silalah ke Facebook saya, klik pada badge saya tu yer.

Tak lupa juga jualan baju kurung menyusu di bawah label Bling Buubies. Ada juga di Facebook photos milikku itu.

Dengan ini, tamatlah sudah nukilan untuk cabaran kali ini.
Harap bertemu lagi di Cabaran #3, insya ALLAH.

 “Entri ini ditulis untuk cabaran #2 iPad MySuperKid yang direviu oleh fazya nisa’ & Adam Mohamad
dan ditaja oleh Adorable Muslimah"

No comments:

Post a Comment